BMI Kommunikation

BMI kommunikation har ansvaret for udviklingen af en ny fælles hjemmeside samt udnyttelsen af de sociale medier på tværs af alle afdelinger og aktiviteter. Det er den enkelte afdeling og/eller aktiviteter, som har ansvaret for at udvikle indholdet.

BMI kommunikation har også det redaktionelle ansvar for ’BMI-bladet’, som er de sidste ca. 10 sider, der udkommer seks gange årligt. BMI-bladet husstandsomdeles i Beder, Malling og Ajstrup, og opslaget er på 5000. I BMI’s hovedafdeling har vi den klare holdning, at BMI-bladet også i fremtiden er af afgørende betydning for BMI’s iscenesættelse og tiltrækningskraft. Vi erkender dog, at den del skal udvikles til at have en mere magasinagtig identitet.

Arkiv over tidligere udgaver kan findes her.


Kommunikationsansvarlige

  • Formanden Tom Johansen er øverste kommunikationsansvarlig.
  • Ansvaret for de online platforme er placeret hos Michael Kaas Christensen, Rasmus Sülau Duevang og Jørgen Bjerg, som involverer specielt interesserede afdelingsrepræsentanter i deres arbejdsproces.
  • Ansvaret for BMI-bladet er placeret hos Verner Lynge og Thomas E. Mikkelsen, som dels står for at implementere en mere redaktionel bevidst linje, overholdelse af deadlines samt samarbejde med Fællesbladet.


Regler for billeder på internettet

Vi forsøger altid at overholde de gældende regler for visning af billeder på vores hjemmeside. Der er rigtig mange redaktører i alle vores afdelinger, og derfor kan det desværre være svært at opnå. Hvis du finder billeder, du finder anstødende, så kan du henvende dig til den afdeling, hvor billederne ligger på. Du kan læse mere om de gældende regler for brug af billeder på internettet her.